ایرانسل

ساخت وبلاگ

ایرانسل نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است، این اپراتور همواره در تلاش بوده تا خدمات نوین و مفیدی برای مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه دهد. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می دهد ایرانسل دو بسته مکالمه به نام های شگفت و گو و شگفتاک در کنار بقیه بسته های ایرانسلی برای مشترکین دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است. علاوه بر این تخفیفات ویژه برای مکالمات در نظر گرفته است که متناسب با دقیقه های مکالمه در طول روز هدیه مکالمه هم نصیبتان می شود.
بسته های شگفت انگیز مکالمه ایرانسل

اپراتور ایرانسل با هدف جلب رضایت مشترکین و همچینین کاهش هزینه های مشترکین خود از طرح جدید خود رونمایی کرد. با اضافه شدن جدید ترین بسته های مکالمه در کد شگفتی های این اپراتور، دستتان برای مکالمه با تمام خطوط داخلی کشور باز است و می توانید با استفاده از تخفیف های بی سابقه ای که ایرانسل در نظر گرفته، ساعت ها با خیال راحت صحبت کنید.

جزئیات بسته های جدید مکالمه

در حال حاضر کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری می توانند از این بسته ها در کنار بقیه بسته های ساعتی، روزانه، هفتگی، پانزده روز و ماهانه استفاده کنند. این طرح مختص افرادی است که روزانه نیاز به تماس های مکرر با مخاطبان خود دارند و هزنیه زیادی را صرف مکالمه می کنند.

کدهای ایرانسل برای مکالمه رایگان ایرانسل یکی از بهترین خدمات اپراتور ایرانسل به حساب می آید. شما با شماره گیری رایگان ایرانسل و خرید هریک از بسته های پیشنهادی می توانید هزینه های خود را طبق الگوی مصرفی کاهش دهید.

جزئیات این بسته های شگفتانه به شرح زیر است:

بسته شگفت و گو

این بسته که به صورت ترکیبی ماهانه ارائه می شود و شامل مکالمه تخفیفی با تمام خطوط داخلی کشور ( درون شبکه و برون شبکه ) می شود. میزان اعتبار مکالمه درون شبکه این بسته با ایرانسلی ها معادل 10 برابر مبلغ بسته می باشد. مثلا اگر مشترکی یک بسته شگفت و گو به مبلغ 3،000 تومان خرید کند، علاوه بر آن که می تواند از 3،000 تومان مکالمه درون شبکه ایرانسلی استفاده کند، معادل 1،500 تومان اعتبار مکالمه برون شبکه یا مکالمه با سایر خطوط در داخل کشور را نیز خواهد داشت.

بسته شگفتاک

این بسته که طبق الگوی مصرف مشترکین طراحی شده است، در ازای مقدار مشخصی از دقیقه های مکالمه در طول یک روز ( پیش از ساعت 21 ) به مشترک یک بسته مکالمه یک ساعته با تمام خطوط کشور را هدیه می دهد. این بسته هدیه طی اولین تماس مشترک در بازه زمانی 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده است.

 

 راه های خرید و فعال سازی

مشترکینی که تمایل به خرید و فعالسازی می توانند از روش های زیر استفاده کنند:

·        استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد شگفتی های ایرانسل در بخش منوی مکالمه : کد دستوری # 1 * 4444 * 


نکات مهم بسته های شگفتاک

·        در این طرح، فقط دقیقه های مکالمه شده از اعتبار اصلی حساب ایرانسلی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل احتساب می باشد، یعنی اگر مشترک بسته مکالمه خریده باشد و آن را فعال کرده باشد، دقیقه های استفاده شده از این بسته برای هدیه مکالمه محاسبه نمی شود.

·        بسته مکالمه هدیه یک بسته یک ساعته می باشد که در بازه زمانی ساعت 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده می باشد. نکته ای که قابل ذکر است که این بسته یکبار و در اولین تماس پس از ساعت 21:00 قابل مصرف است.

·        دقیقه های مکالمه شده و باقی مانده برای دریافت بسته مکالمه هدیه، بعد از هر تماس برای مشترک پیامک خواهد شد از سوی ایرانسل ارسال خواهد شد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ایرانسل,سیم کارت,سیم کارت اعتباری, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 569 تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت: 19:27